Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży

Mark Roberge

Sięgnij po solidną porcję praktycznej wiedzy sprzedażowej – i to całkowicie bezpłatnie! Jeśli i Tobie zależy na zwiększaniu zysków firmy, z pewnością zainteresuje Cię rozdział książki Marka Roberge’a, który zwiększył obroty HubSpota z 0 do 100 milionów dolarów.

Pobierz fragment, a dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego w każdym zespole sprzedażowym są potrzebni przywódcy i gdzie najlepiej ich szukać?
  • W jakie powszechne pułapki wpadają świeżo upieczeni menedżerowie sprzedaży i jak można ich unikać?
  • Jak nauczyć siebie i innych skutecznego przekazywania negatywnej informacji zwrotnej?

Rekomendacje książki Roberge

Autor

Mark Roberge, legendarny twórca sukcesu HubSpota

Rewolucjonista, który udowadnia, że sukces sprzedaży  tkwi w wykorzystaniu danych i w analityce. Pełnił funkcję wiceprezesa ds. globalnej sprzedaży i usług w start-upie HubSpot, zwiększając roczne przychody do 100 milionów dolarów i rozwijając zespół z 1 do 450 pracowników. W tym czasie magazyn „Forbes” zaliczył go do grona 30 najskuteczniejszych ekspertów do spraw sprzedaży na świecie.
Obejmując stanowisko wiceprezesa w HubSpocie nie miał żadnego doświadczenia  związanego z zarządzaniem sprzedażą. Jako inżynier z dyplomem Massachusetts
Institute of Technology (MIT) wykorzystał swoje umiejętności analityczne do stworzenia systemu zatrudniania handlowców w oparciu o mierniki i analizy ilościowe. Szybko się okazało, że takie podejście zdaje egzamin, a Roberge zaczął je wykorzystywać do  usprawniania kolejnych płaszczyzn funkcjonowania sprzedaży. W ten sposób powstała jego autorska formuła przyspieszenia sprzedaży – The Sales Acceleration Formula – którą opisał w swojej książce.
Obecnie jest członkiem zarządów wielu start-upów oraz inwestorem. Wykłada na Harvard Business School, gdzie prowadzi zajęcia z zarządzania sprzedażą i z przedsiębiorczości.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Skontaktuj się z nami telefonicznie: 22 11 33 444 lub mailowo: infolinia@hbrp.pl aby złożyć zamówienie bądź uzyskać więcej informacji.